آزمون برونینکس-اوزرتسکی
آیا شاخصهای سلامت نوزادان و وضعیت اجتماعی-اقتصادی والدین میتواند رشد حرکتی و ادراک بینایی کودکان را پیشبینی کند؟ [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 115-138]
آزمون بنتون
آیا شاخصهای سلامت نوزادان و وضعیت اجتماعی-اقتصادی والدین میتواند رشد حرکتی و ادراک بینایی کودکان را پیشبینی کند؟ [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 115-138]
آموزش تطبیقی مبتنی بر عملکرد
تاثیر خودکنترلی دشواری تکلیف در ابتدا و انتهای تمرین بر یادگیری حرکتی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 49-68]
ا
اختلال شناختی
تاثیر تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT) و مکمل غذایی کورکومین بر عملکرد شناختی، حرکتی و شاخص-های اکسیداسیون در مغز موشهای نر Balb/C در معرض نیترات سرب [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 69-100]
ادراک عمق
تأثیر تمرینات ادراک بینایی بر ادراک عمق کودکان دارای اختلال نارسایی توجه - بیش فعالی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 17-32]
اصلاحات قامتی پیش بینانه
ارتباط بین کنترل پیش خوراندی قامت و خطای ثابت و متغیر در تکلیف زمانبندی پیش بینی انطباقی: مطالعه بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 41-66]
اعمال مهاری
تاثیر تمرین با انسداد بینایی بر اجرای مهارت فورهند بازیکنان غیرماهر تنیس روی میز [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 31-46]
افتادن سالمندان
تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های کینتیکی و تعادلی مرتبط با خطر افتادن در سالمندان [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 167-190]
الکترومایوگرافی
ارتباط بین کنترل پیش خوراندی قامت و خطای ثابت و متغیر در تکلیف زمانبندی پیش بینی انطباقی: مطالعه بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 41-66]
انتخاب تمرین
تأثیر انتخاب ترتیب نوع تمرین بر یادگیری و سازوکارهای انگیزشی و پردازش اطلاعات در تکلیف هدفگیری [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 127-152]
انتقال
تاثیر رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعمل های توجهی بر یادداری و انتقال شوت فوتسال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 101-126]
انسداد
تاثیر تمرین با انسداد بینایی بر اجرای مهارت فورهند بازیکنان غیرماهر تنیس روی میز [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 31-46]
انسداد تحت فشار
ارزیابی نقش عوامل کینماتیکی در پیشبینی عملکرد حرکتی کودکان ژیمناست 12-10 سال با بررسی اثر انسداد تحت فشار [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 83-100]
انقباضات
اثر مشارکت خستگی عضلانی مرکزی و محیطی ناشی از انقباضات زیربیشینهی مچ پا بر همکوشیهای عضلانی و کنترل قامت [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 67-90]
انقباضات بیشینه
اثر مشارکت خستگی عضلانی مرکزی و محیطی ناشی از انقباضات زیربیشینهی مچ پا بر همکوشیهای عضلانی و کنترل قامت [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 67-90]
ب
بازی آزاد
نقش بالیدگیجسمانی و نوع نگرش والدین به بازی بر شایستگیحرکتی ادراک شده دختران در دوران قرنطینهخانگی ناشی از پاندمی کووید19 [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 139-166]
بازی در طبیعت
نقش بالیدگیجسمانی و نوع نگرش والدین به بازی بر شایستگیحرکتی ادراک شده دختران در دوران قرنطینهخانگی ناشی از پاندمی کووید19 [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 139-166]
برنامه های باساختار
تدوین و بررسی اثر بخشی یک دوره برنامه حرکتی منتخب باساختار، بی ساختار و نیمه ساختار بر رشد حرکتی کودکان 4 تا 7 سال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 173-202]
برنامه های بی ساختار
تدوین و بررسی اثر بخشی یک دوره برنامه حرکتی منتخب باساختار، بی ساختار و نیمه ساختار بر رشد حرکتی کودکان 4 تا 7 سال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 173-202]
بینایی پیرامونی
تاثیر تمرین با انسداد بینایی بر اجرای مهارت فورهند بازیکنان غیرماهر تنیس روی میز [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 31-46]
بینایی مرکزی
تاثیر تمرین با انسداد بینایی بر اجرای مهارت فورهند بازیکنان غیرماهر تنیس روی میز [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 31-46]
پ
پایداری قامت
اثر مشارکت خستگی عضلانی مرکزی و محیطی ناشی از انقباضات زیربیشینهی مچ پا بر همکوشیهای عضلانی و کنترل قامت [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 67-90]
پردازش اطلاعات
تأثیر انتخاب ترتیب نوع تمرین بر یادگیری و سازوکارهای انگیزشی و پردازش اطلاعات در تکلیف هدفگیری [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 127-152]
پیش بینی
مقایسه دیدمحیطی و زمان واکنش ساده و انتخابی بین رانندگان خبره و تازه کار [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 43-68]
پیشرفت تحصیلی
توانایی شناختی در ارتباط بین مهارت حرکتی و عملکرد تحصیلی نقش مؤثر دارد [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 153-174]
ت
تحریک جریان مستقیم فراجمجمهای مغز
اثر واقعیت مجازی با و بدون تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای مغز بر عملکرد تعادلی دختران نوجوان کم تحرک [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 113-132]
تست رفتاری
تاثیر تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT) و مکمل غذایی کورکومین بر عملکرد شناختی، حرکتی و شاخص-های اکسیداسیون در مغز موشهای نر Balb/C در معرض نیترات سرب [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 69-100]
تعادل
تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های تعادل سالمندان سالم [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 101-112]
تعادل ایستا
اثر واقعیت مجازی با و بدون تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای مغز بر عملکرد تعادلی دختران نوجوان کم تحرک [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 113-132]
تعادل پویا
اثر واقعیت مجازی با و بدون تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای مغز بر عملکرد تعادلی دختران نوجوان کم تحرک [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 113-132]
تغییرپذیری
ارتباط بین کنترل پیش خوراندی قامت و خطای ثابت و متغیر در تکلیف زمانبندی پیش بینی انطباقی: مطالعه بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 41-66]
تمرینات بینایی
تأثیر تمرینات ادراک بینایی بر ادراک عمق کودکان دارای اختلال نارسایی توجه - بیش فعالی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 17-32]
تمرین تناوبی با شدت بالا
تاثیر تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT) و مکمل غذایی کورکومین بر عملکرد شناختی، حرکتی و شاخص-های اکسیداسیون در مغز موشهای نر Balb/C در معرض نیترات سرب [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 69-100]
تمرین مغزی
تاثیر نوروفیدبک و تمرین حرکتی بر اکتساب و یادداری عملکرد حرکتی رویه ای [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 91-114]
تنیس روی میز
تاثیر تمرین شبکههای توجه بر رفتار خیرگی و یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 17-42]
توانایی حرکتی
مقایسه دیدمحیطی و زمان واکنش ساده و انتخابی بین رانندگان خبره و تازه کار [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 43-68]
توانایی شناختی
توانایی شناختی در ارتباط بین مهارت حرکتی و عملکرد تحصیلی نقش مؤثر دارد [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 153-174]
توجه بیرونی
تاثیر کانون توجه بیرونی و خودمختاری بر یادگیری یک تکلیف حرکتی هدفگیری [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 69-82]
ج
جستجوی بینایی
تاثیر تمرین شبکههای توجه بر رفتار خیرگی و یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 17-42]
ح
حرکت انسان
تاثیر نوروفیدبک و تمرین حرکتی بر اکتساب و یادداری عملکرد حرکتی رویه ای [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 91-114]
خ
خبرگی
مقایسه دیدمحیطی و زمان واکنش ساده و انتخابی بین رانندگان خبره و تازه کار [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 43-68]
خودتنظیمی
تاثیر خودکنترلی دشواری تکلیف در ابتدا و انتهای تمرین بر یادگیری حرکتی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 49-68]
خودکنترلی
تأثیر انتخاب ترتیب نوع تمرین بر یادگیری و سازوکارهای انگیزشی و پردازش اطلاعات در تکلیف هدفگیری [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 127-152]
خودکنترلی جزئی
تاثیر خودکنترلی دشواری تکلیف در ابتدا و انتهای تمرین بر یادگیری حرکتی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 49-68]
خودمختاری
تاثیر کانون توجه بیرونی و خودمختاری بر یادگیری یک تکلیف حرکتی هدفگیری [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 69-82]
د
دختران نوجوان کم تحرک
اثر واقعیت مجازی با و بدون تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای مغز بر عملکرد تعادلی دختران نوجوان کم تحرک [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 113-132]
دستگاه وینا
مقایسه دیدمحیطی و زمان واکنش ساده و انتخابی بین رانندگان خبره و تازه کار [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 43-68]
دستور العملهای توجهی بیرونی و درونی
تاثیر رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعمل های توجهی بر یادداری و انتقال شوت فوتسال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 101-126]
دشواری تکلیف
تاثیر خودکنترلی دشواری تکلیف در ابتدا و انتهای تمرین بر یادگیری حرکتی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 49-68]
دقت
ارتباط بین کنترل پیش خوراندی قامت و خطای ثابت و متغیر در تکلیف زمانبندی پیش بینی انطباقی: مطالعه بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 41-66]
دقت عملکرد
تاثیر تمرین شبکههای توجه بر رفتار خیرگی و یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 17-42]
ر
رانندگی ایمن
مقایسه دیدمحیطی و زمان واکنش ساده و انتخابی بین رانندگان خبره و تازه کار [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 43-68]
ریتم آلفا
تاثیر نوروفیدبک و تمرین حرکتی بر اکتساب و یادداری عملکرد حرکتی رویه ای [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 91-114]
رشد حرکتی
تدوین و بررسی اثر بخشی یک دوره برنامه حرکتی منتخب باساختار، بی ساختار و نیمه ساختار بر رشد حرکتی کودکان 4 تا 7 سال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 173-202]
رشد حرکتی درشت
تدوین و بررسی اثر بخشی یک دوره برنامه حرکتی منتخب باساختار، بی ساختار و نیمه ساختار بر رشد حرکتی کودکان 4 تا 7 سال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 173-202]
رفتار خیرگی
تاثیر تمرین شبکههای توجه بر رفتار خیرگی و یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 17-42]
روش آشوب رویکرد یادگیری افتراقی
تاثیر رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعمل های توجهی بر یادداری و انتقال شوت فوتسال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 101-126]
ز
زیربیشینه
اثر مشارکت خستگی عضلانی مرکزی و محیطی ناشی از انقباضات زیربیشینهی مچ پا بر همکوشیهای عضلانی و کنترل قامت [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 67-90]
زمانبندی پیشبینی انطباقی
ارتباط بین کنترل پیش خوراندی قامت و خطای ثابت و متغیر در تکلیف زمانبندی پیش بینی انطباقی: مطالعه بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 41-66]
ژ
ژیمناستیک
ارزیابی نقش عوامل کینماتیکی در پیشبینی عملکرد حرکتی کودکان ژیمناست 12-10 سال با بررسی اثر انسداد تحت فشار [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 83-100]
س
سازوکارهای انگیزشی
تأثیر انتخاب ترتیب نوع تمرین بر یادگیری و سازوکارهای انگیزشی و پردازش اطلاعات در تکلیف هدفگیری [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 127-152]
سالمند
تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های تعادل سالمندان سالم [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 101-112]
سرب
تاثیر تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT) و مکمل غذایی کورکومین بر عملکرد شناختی، حرکتی و شاخص-های اکسیداسیون در مغز موشهای نر Balb/C در معرض نیترات سرب [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 69-100]
ش
شاخص عملکردی
تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های تعادل سالمندان سالم [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 101-112]
شاخص کنیتیکی
تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های کینتیکی و تعادلی مرتبط با خطر افتادن در سالمندان [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 167-190]
شبکههای توجه
تاثیر تمرین شبکههای توجه بر رفتار خیرگی و یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 17-42]
ع
عملکرد
ارزیابی نقش عوامل کینماتیکی در پیشبینی عملکرد حرکتی کودکان ژیمناست 12-10 سال با بررسی اثر انسداد تحت فشار [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 83-100]
عوامل اجتماعی-اقتصادی
آیا شاخصهای سلامت نوزادان و وضعیت اجتماعی-اقتصادی والدین میتواند رشد حرکتی و ادراک بینایی کودکان را پیشبینی کند؟ [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 115-138]
ف
فعالسازی ارادی
اثر مشارکت خستگی عضلانی مرکزی و محیطی ناشی از انقباضات زیربیشینهی مچ پا بر همکوشیهای عضلانی و کنترل قامت [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 67-90]
فوتسال
تاثیر رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعمل های توجهی بر یادداری و انتقال شوت فوتسال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 101-126]
فورهند تنیس روی میز
تاثیر تمرین با انسداد بینایی بر اجرای مهارت فورهند بازیکنان غیرماهر تنیس روی میز [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 31-46]
ق
قید تکلیف
تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های تعادل سالمندان سالم [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 101-112]
قیود تکلیف
تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های کینتیکی و تعادلی مرتبط با خطر افتادن در سالمندان [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 167-190]
ک
کینماتیک
ارزیابی نقش عوامل کینماتیکی در پیشبینی عملکرد حرکتی کودکان ژیمناست 12-10 سال با بررسی اثر انسداد تحت فشار [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 83-100]
کودکان
آیا شاخصهای سلامت نوزادان و وضعیت اجتماعی-اقتصادی والدین میتواند رشد حرکتی و ادراک بینایی کودکان را پیشبینی کند؟ [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 115-138]
کورکومین
تاثیر تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT) و مکمل غذایی کورکومین بر عملکرد شناختی، حرکتی و شاخص-های اکسیداسیون در مغز موشهای نر Balb/C در معرض نیترات سرب [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 69-100]
کووید 19
نقش بالیدگیجسمانی و نوع نگرش والدین به بازی بر شایستگیحرکتی ادراک شده دختران در دوران قرنطینهخانگی ناشی از پاندمی کووید19 [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 139-166]
م
مهارت حرکتی
توانایی شناختی در ارتباط بین مهارت حرکتی و عملکرد تحصیلی نقش مؤثر دارد [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 153-174]
ن
نارسایی توجه - بیش فعالی
تأثیر تمرینات ادراک بینایی بر ادراک عمق کودکان دارای اختلال نارسایی توجه - بیش فعالی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 17-32]
نظریه بهینه یادگیری حرکتی
تاثیر کانون توجه بیرونی و خودمختاری بر یادگیری یک تکلیف حرکتی هدفگیری [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 69-82]
نگرش والدین
نقش بالیدگیجسمانی و نوع نگرش والدین به بازی بر شایستگیحرکتی ادراک شده دختران در دوران قرنطینهخانگی ناشی از پاندمی کووید19 [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 139-166]
نوجوان
تاثیر نوروفیدبک و تمرین حرکتی بر اکتساب و یادداری عملکرد حرکتی رویه ای [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 91-114]
و
واقعیت مجازی
اثر واقعیت مجازی با و بدون تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای مغز بر عملکرد تعادلی دختران نوجوان کم تحرک [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 113-132]
وزن تولد
آیا شاخصهای سلامت نوزادان و وضعیت اجتماعی-اقتصادی والدین میتواند رشد حرکتی و ادراک بینایی کودکان را پیشبینی کند؟ [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 115-138]
ی
یادآوری
تاثیر نوروفیدبک و تمرین حرکتی بر اکتساب و یادداری عملکرد حرکتی رویه ای [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 91-114]
یادگیری حرکتی
تاثیر خودکنترلی دشواری تکلیف در ابتدا و انتهای تمرین بر یادگیری حرکتی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 49-68]
یادگیری حرکتی
تاثیر رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعمل های توجهی بر یادداری و انتقال شوت فوتسال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 101-126]