آ

  • آزمون برونینکس-اوزرتسکی آیا شاخص‌های سلامت نوزادان و وضعیت اجتماعی-اقتصادی والدین می‌تواند رشد حرکتی و ادراک بینایی کودکان را پیش‌بینی کند؟ [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 115-138]

  • آزمون بنتون آیا شاخص‌های سلامت نوزادان و وضعیت اجتماعی-اقتصادی والدین می‌تواند رشد حرکتی و ادراک بینایی کودکان را پیش‌بینی کند؟ [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 115-138]

  • آموزش تطبیقی مبتنی بر عملکرد تاثیر خودکنترلی دشواری تکلیف در ابتدا و انتهای تمرین بر یادگیری حرکتی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 49-68]

ا

  • اختلال شناختی تاثیر تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT) و مکمل غذایی کورکومین بر عملکرد شناختی، حرکتی و شاخص-های اکسیداسیون در مغز موش‌های نر Balb/C در معرض نیترات سرب [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 69-100]

  • ادراک عمق تأثیر تمرینات ادراک بینایی بر ادراک عمق کودکان دارای اختلال نارسایی توجه - بیش فعالی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 17-32]

  • اصلاحات قامتی پیش بینانه ارتباط بین کنترل پیش خوراندی قامت و خطای ثابت و متغیر در تکلیف زمانبندی پیش بینی انطباقی: مطالعه بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 41-66]

  • اعمال مهاری تاثیر تمرین با انسداد بینایی بر اجرای مهارت فورهند بازیکنان غیرماهر تنیس روی میز [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 31-46]

  • افتادن سالمندان تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های کینتیکی و تعادلی مرتبط با خطر افتادن در سالمندان [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 167-190]

  • الکترومایوگرافی ارتباط بین کنترل پیش خوراندی قامت و خطای ثابت و متغیر در تکلیف زمانبندی پیش بینی انطباقی: مطالعه بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 41-66]

  • انتخاب تمرین تأثیر انتخاب ترتیب نوع تمرین بر یادگیری و سازوکارهای انگیزشی و پردازش اطلاعات در تکلیف هدف‌گیری [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 127-152]

  • انتقال تاثیر رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعمل های توجهی بر یادداری و انتقال شوت فوتسال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 101-126]

  • انسداد تاثیر تمرین با انسداد بینایی بر اجرای مهارت فورهند بازیکنان غیرماهر تنیس روی میز [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 31-46]

  • انسداد تحت فشار ارزیابی نقش عوامل کینماتیکی در پیش‌بینی عملکرد حرکتی کودکان ژیمناست 12-10 سال با بررسی اثر انسداد تحت فشار [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 83-100]

  • انقباضات اثر مشارکت خستگی عضلانی مرکزی و محیطی ناشی از انقباضات زیربیشینه‌ی مچ پا بر همکوشی‌های عضلانی و کنترل قامت [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 67-90]

  • انقباضات بیشینه اثر مشارکت خستگی عضلانی مرکزی و محیطی ناشی از انقباضات زیربیشینه‌ی مچ پا بر همکوشی‌های عضلانی و کنترل قامت [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 67-90]

ب

  • بازی آزاد نقش بالیدگی‌جسمانی و نوع نگرش والدین به بازی بر شایستگی‌حرکتی ادراک شده دختران در دوران قرنطینه‌خانگی ناشی از پاندمی کووید19 [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 139-166]

  • بازی در طبیعت نقش بالیدگی‌جسمانی و نوع نگرش والدین به بازی بر شایستگی‌حرکتی ادراک شده دختران در دوران قرنطینه‌خانگی ناشی از پاندمی کووید19 [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 139-166]

  • برنامه های باساختار تدوین و بررسی اثر بخشی یک دوره برنامه حرکتی منتخب باساختار، بی ساختار و نیمه ساختار بر رشد حرکتی کودکان 4 تا 7 سال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 173-202]

  • برنامه های بی ساختار تدوین و بررسی اثر بخشی یک دوره برنامه حرکتی منتخب باساختار، بی ساختار و نیمه ساختار بر رشد حرکتی کودکان 4 تا 7 سال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 173-202]

  • بینایی پیرامونی تاثیر تمرین با انسداد بینایی بر اجرای مهارت فورهند بازیکنان غیرماهر تنیس روی میز [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 31-46]

  • بینایی مرکزی تاثیر تمرین با انسداد بینایی بر اجرای مهارت فورهند بازیکنان غیرماهر تنیس روی میز [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 31-46]

پ

  • پایداری قامت اثر مشارکت خستگی عضلانی مرکزی و محیطی ناشی از انقباضات زیربیشینه‌ی مچ پا بر همکوشی‌های عضلانی و کنترل قامت [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 67-90]

  • پردازش اطلاعات تأثیر انتخاب ترتیب نوع تمرین بر یادگیری و سازوکارهای انگیزشی و پردازش اطلاعات در تکلیف هدف‌گیری [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 127-152]

  • پیش بینی مقایسه دیدمحیطی و زمان واکنش ساده و انتخابی بین رانندگان خبره و تازه کار [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 43-68]

  • پیشرفت تحصیلی توانایی شناختی در ارتباط بین مهارت حرکتی و عملکرد تحصیلی نقش مؤثر دارد [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 153-174]

ت

  • تحریک جریان مستقیم فراجمجمه‌ای مغز اثر واقعیت مجازی با و بدون تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای مغز بر عملکرد تعادلی دختران نوجوان کم تحرک [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 113-132]

  • تست رفتاری تاثیر تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT) و مکمل غذایی کورکومین بر عملکرد شناختی، حرکتی و شاخص-های اکسیداسیون در مغز موش‌های نر Balb/C در معرض نیترات سرب [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 69-100]

  • تعادل تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های تعادل سالمندان سالم [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 101-112]

  • تعادل ایستا اثر واقعیت مجازی با و بدون تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای مغز بر عملکرد تعادلی دختران نوجوان کم تحرک [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 113-132]

  • تعادل پویا اثر واقعیت مجازی با و بدون تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای مغز بر عملکرد تعادلی دختران نوجوان کم تحرک [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 113-132]

  • تغییرپذیری ارتباط بین کنترل پیش خوراندی قامت و خطای ثابت و متغیر در تکلیف زمانبندی پیش بینی انطباقی: مطالعه بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 41-66]

  • تمرینات بینایی تأثیر تمرینات ادراک بینایی بر ادراک عمق کودکان دارای اختلال نارسایی توجه - بیش فعالی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 17-32]

  • تمرین تناوبی با شدت بالا تاثیر تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT) و مکمل غذایی کورکومین بر عملکرد شناختی، حرکتی و شاخص-های اکسیداسیون در مغز موش‌های نر Balb/C در معرض نیترات سرب [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 69-100]

  • تمرین مغزی تاثیر نوروفیدبک و تمرین حرکتی بر اکتساب و یادداری عملکرد حرکتی رویه ای [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 91-114]

  • تنیس روی میز تاثیر تمرین شبکه‌های توجه بر رفتار خیرگی و یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 17-42]

  • توانایی حرکتی مقایسه دیدمحیطی و زمان واکنش ساده و انتخابی بین رانندگان خبره و تازه کار [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 43-68]

  • توانایی شناختی توانایی شناختی در ارتباط بین مهارت حرکتی و عملکرد تحصیلی نقش مؤثر دارد [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 153-174]

  • توجه بیرونی تاثیر کانون توجه بیرونی و خودمختاری بر یادگیری یک تکلیف حرکتی هدفگیری [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 69-82]

ج

  • جستجوی بینایی تاثیر تمرین شبکه‌های توجه بر رفتار خیرگی و یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 17-42]

ح

  • حرکت انسان تاثیر نوروفیدبک و تمرین حرکتی بر اکتساب و یادداری عملکرد حرکتی رویه ای [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 91-114]

خ

  • خبرگی مقایسه دیدمحیطی و زمان واکنش ساده و انتخابی بین رانندگان خبره و تازه کار [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 43-68]

  • خودتنظیمی تاثیر خودکنترلی دشواری تکلیف در ابتدا و انتهای تمرین بر یادگیری حرکتی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 49-68]

  • خودکنترلی تأثیر انتخاب ترتیب نوع تمرین بر یادگیری و سازوکارهای انگیزشی و پردازش اطلاعات در تکلیف هدف‌گیری [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 127-152]

  • خودکنترلی جزئی تاثیر خودکنترلی دشواری تکلیف در ابتدا و انتهای تمرین بر یادگیری حرکتی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 49-68]

  • خودمختاری تاثیر کانون توجه بیرونی و خودمختاری بر یادگیری یک تکلیف حرکتی هدفگیری [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 69-82]

د

  • دختران نوجوان کم تحرک اثر واقعیت مجازی با و بدون تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای مغز بر عملکرد تعادلی دختران نوجوان کم تحرک [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 113-132]

  • دستگاه وینا مقایسه دیدمحیطی و زمان واکنش ساده و انتخابی بین رانندگان خبره و تازه کار [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 43-68]

  • دستور العمل‌های توجهی بیرونی و درونی تاثیر رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعمل های توجهی بر یادداری و انتقال شوت فوتسال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 101-126]

  • دشواری تکلیف تاثیر خودکنترلی دشواری تکلیف در ابتدا و انتهای تمرین بر یادگیری حرکتی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 49-68]

  • دقت ارتباط بین کنترل پیش خوراندی قامت و خطای ثابت و متغیر در تکلیف زمانبندی پیش بینی انطباقی: مطالعه بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 41-66]

  • دقت عملکرد تاثیر تمرین شبکه‌های توجه بر رفتار خیرگی و یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 17-42]

ر

  • رانندگی ایمن مقایسه دیدمحیطی و زمان واکنش ساده و انتخابی بین رانندگان خبره و تازه کار [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 43-68]

  • ریتم آلفا تاثیر نوروفیدبک و تمرین حرکتی بر اکتساب و یادداری عملکرد حرکتی رویه ای [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 91-114]

  • رشد حرکتی تدوین و بررسی اثر بخشی یک دوره برنامه حرکتی منتخب باساختار، بی ساختار و نیمه ساختار بر رشد حرکتی کودکان 4 تا 7 سال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 173-202]

  • رشد حرکتی درشت تدوین و بررسی اثر بخشی یک دوره برنامه حرکتی منتخب باساختار، بی ساختار و نیمه ساختار بر رشد حرکتی کودکان 4 تا 7 سال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 173-202]

  • رفتار خیرگی تاثیر تمرین شبکه‌های توجه بر رفتار خیرگی و یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 17-42]

  • روش آشوب رویکرد یادگیری افتراقی تاثیر رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعمل های توجهی بر یادداری و انتقال شوت فوتسال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 101-126]

ز

  • زیربیشینه اثر مشارکت خستگی عضلانی مرکزی و محیطی ناشی از انقباضات زیربیشینه‌ی مچ پا بر همکوشی‌های عضلانی و کنترل قامت [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 67-90]

  • زمان‌بندی پیش‌بینی انطباقی ارتباط بین کنترل پیش خوراندی قامت و خطای ثابت و متغیر در تکلیف زمانبندی پیش بینی انطباقی: مطالعه بازیکنان ماهر و مبتدی تنیس روی میز [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 41-66]

ژ

  • ژیمناستیک ارزیابی نقش عوامل کینماتیکی در پیش‌بینی عملکرد حرکتی کودکان ژیمناست 12-10 سال با بررسی اثر انسداد تحت فشار [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 83-100]

س

  • سازوکارهای انگیزشی تأثیر انتخاب ترتیب نوع تمرین بر یادگیری و سازوکارهای انگیزشی و پردازش اطلاعات در تکلیف هدف‌گیری [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 127-152]

  • سالمند تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های تعادل سالمندان سالم [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 101-112]

  • سرب تاثیر تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT) و مکمل غذایی کورکومین بر عملکرد شناختی، حرکتی و شاخص-های اکسیداسیون در مغز موش‌های نر Balb/C در معرض نیترات سرب [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 69-100]

ش

  • شاخص عملکردی تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های تعادل سالمندان سالم [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 101-112]

  • شاخص کنیتیکی تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های کینتیکی و تعادلی مرتبط با خطر افتادن در سالمندان [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 167-190]

  • شبکه‌های توجه تاثیر تمرین شبکه‌های توجه بر رفتار خیرگی و یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 17-42]

ع

  • عملکرد ارزیابی نقش عوامل کینماتیکی در پیش‌بینی عملکرد حرکتی کودکان ژیمناست 12-10 سال با بررسی اثر انسداد تحت فشار [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 83-100]

  • عوامل اجتماعی-اقتصادی آیا شاخص‌های سلامت نوزادان و وضعیت اجتماعی-اقتصادی والدین می‌تواند رشد حرکتی و ادراک بینایی کودکان را پیش‌بینی کند؟ [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 115-138]

ف

  • فعال‌سازی ارادی اثر مشارکت خستگی عضلانی مرکزی و محیطی ناشی از انقباضات زیربیشینه‌ی مچ پا بر همکوشی‌های عضلانی و کنترل قامت [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 67-90]

  • فوتسال تاثیر رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعمل های توجهی بر یادداری و انتقال شوت فوتسال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 101-126]

  • فورهند تنیس روی میز تاثیر تمرین با انسداد بینایی بر اجرای مهارت فورهند بازیکنان غیرماهر تنیس روی میز [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 31-46]

ق

  • قید تکلیف تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های تعادل سالمندان سالم [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 101-112]

  • قیود تکلیف تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های کینتیکی و تعادلی مرتبط با خطر افتادن در سالمندان [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 167-190]

ک

  • کینماتیک ارزیابی نقش عوامل کینماتیکی در پیش‌بینی عملکرد حرکتی کودکان ژیمناست 12-10 سال با بررسی اثر انسداد تحت فشار [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 83-100]

  • کودکان آیا شاخص‌های سلامت نوزادان و وضعیت اجتماعی-اقتصادی والدین می‌تواند رشد حرکتی و ادراک بینایی کودکان را پیش‌بینی کند؟ [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 115-138]

  • کورکومین تاثیر تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT) و مکمل غذایی کورکومین بر عملکرد شناختی، حرکتی و شاخص-های اکسیداسیون در مغز موش‌های نر Balb/C در معرض نیترات سرب [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 69-100]

  • کووید 19 نقش بالیدگی‌جسمانی و نوع نگرش والدین به بازی بر شایستگی‌حرکتی ادراک شده دختران در دوران قرنطینه‌خانگی ناشی از پاندمی کووید19 [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 139-166]

م

  • مهارت حرکتی توانایی شناختی در ارتباط بین مهارت حرکتی و عملکرد تحصیلی نقش مؤثر دارد [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 153-174]

ن

  • نارسایی توجه - بیش فعالی تأثیر تمرینات ادراک بینایی بر ادراک عمق کودکان دارای اختلال نارسایی توجه - بیش فعالی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 17-32]

  • نظریه بهینه یادگیری حرکتی تاثیر کانون توجه بیرونی و خودمختاری بر یادگیری یک تکلیف حرکتی هدفگیری [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 69-82]

  • نگرش والدین نقش بالیدگی‌جسمانی و نوع نگرش والدین به بازی بر شایستگی‌حرکتی ادراک شده دختران در دوران قرنطینه‌خانگی ناشی از پاندمی کووید19 [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 139-166]

  • نوجوان تاثیر نوروفیدبک و تمرین حرکتی بر اکتساب و یادداری عملکرد حرکتی رویه ای [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 91-114]

و

  • واقعیت مجازی اثر واقعیت مجازی با و بدون تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای مغز بر عملکرد تعادلی دختران نوجوان کم تحرک [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 113-132]

  • وزن تولد آیا شاخص‌های سلامت نوزادان و وضعیت اجتماعی-اقتصادی والدین می‌تواند رشد حرکتی و ادراک بینایی کودکان را پیش‌بینی کند؟ [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 115-138]

ی

  • یادآوری تاثیر نوروفیدبک و تمرین حرکتی بر اکتساب و یادداری عملکرد حرکتی رویه ای [دوره 15، شماره 51، 1402، صفحه 91-114]

  • یادگیری حرکتی تاثیر خودکنترلی دشواری تکلیف در ابتدا و انتهای تمرین بر یادگیری حرکتی [دوره 15، شماره 53، 1402، صفحه 49-68]

  • یادگیری حرکتی تاثیر رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعمل های توجهی بر یادداری و انتقال شوت فوتسال [دوره 15، شماره 52، 1402، صفحه 101-126]